Sunday, June 8, 2014

حفط نظام اوجب واجبات است...


در منطقِ جمهوری اسلامی هدف وسیله را توجیه می کند. جمله ی معروف خمینی که گفت: اگر مصلحت نظام اقتضا کند، توحید را هم تعطیل می کنیم!، خود به وضوح بیانگر ژرفای این توجیه است. همه فقط باید تلاش کنند تا نظام پابرجا بماند. چون تا وقتی نظام اسلامی بر سر کار است، توحید را هم می شود به زور به خوردِ ملت بیچاره داد. همین جمله بهترین دستاویز برای جلادان و مزدوران رژیم آخوندی است تا هر که را خواهند و به هر جرمی دلشان بکشد، آویزان کنند و کسی دم برنیاورد. همین یک
جمله برای بیان عمق جنایات یک رژیم کافی است. رژیم و ایدئولوژی ای که به بنیان های اصول دین خود نیز رحم نمی کند؛ چرا که در واقع، این اصول را تا زمانی می خواهد که بتواند به وسیله ی آن ها بر مردم حکومت کند و آن ها را از شورش بازدارد.
شاید همین یک جمله از رهبرِ خونخوارِ جمهوری اسلامی کافی باشد تا بتوانیم بفهمیم که برای این ظالمان تنها چیزی که مهم و حیاتی است، حکمرانی و قدرت است. اگر قرار باشد قدرت از آن ها گرفته شود، دیگر چه فرقی می کند که اسلام باشد یا نباشد؟! دیگر چه فرقی می کند حجابی رعایت شود یا نشود؟! مردم مسلمان باشند یا نباشند! تمامِ این ها تا زمانی بااهمیت است که نظام و قدرتی در کار باشد. همانطور که قبل از به قدرت رسیدنِ خمینی، برایش مهم نبود که در سواحل کشور زنان و مردان چطور می گردند و تفریح می کنند. یا زنان چه حق و حقوقی دارند یا ندارند! اما وقتی به ساطنت رسید، با استفاده از ابزار قدرت، توانست کنترل تمامیِ امورِ این چنینی را در دست بگیرد. چرا که با خود اندیشید، اگر آزادی های مردم را از آن ها بگیرد، خواهند فهمید که اختیار تمام امور زندگی شان به دست حاکمیت است و در کوچکترین امور زندگانی شان هم باید تابع رای حاکمان باشند. و همانطور که می بینیم، این روش سالیان سال جواب داده و مثمر ثمر بوده است؛ تا جایی که حال بسیاری از مومنان باورشان شده که زن های جامعه -از هر دین و عقیده و قوم و قبیله ای که باشند- باید محجبه باشند و درست مثل زنان مسلمان باید در مثابل نامحرمان رو بگیرند! باورشان شده که در جزیی ترین امور زندگیشان باید یک آخوند اظهارنظر کند و به آن ها بگوید که جطور رفتار کنند تا مورد خشم خدا قرار نگیرند! کار به آنجا رسیده که بسیاری از مردم ترس دارند که همین حاکمان خونخوار را از دست بدهند و عذاب خدا بر سرشان نارل شود!
با کنار هم گذاشتنِ تمامیِ این اوضاع، به این نتیجه می رسیم که رهبرِ ظالم و جانیِ نظام بیهوده نگفته است که "حفظ نظام اوجب واجبات است"!!

No comments:

Post a Comment